خطاهاي سئو در وب سايت هاي فروشگاهي مي تواند براي شما هزينه هنگفتي به دنبال داشته باشد و همين موضوع به تنهايي دليل بسيار خوبي براي صرف وقت و تلاش براي بهينه سازي سايت است.


برخلاف وبلاگ ها و وب سايت هاي غني از محتوا (به عنوان مثال سايت هاي تناسب اندام) ، فروشگاه هاي  آنلاين براي پيکربندي SEO تا حدي با دشواري روبرو هستند. مخصوصا اگر محصولاتي که مي فروشيد در بيش از يک وب سايت موجود باشد.


در اين مطلب اشتباهات رايج سئو سايت فروشگاهي ممکن است انجام دهيد و همچنين راه حل ان را برايتان توضيح مي دهيم :




 


1 عناوين محصولات منحصر به فرد نيستند


عناوين يکتاي محصول در سئو سايت هاي فروشگاهي بسيار اهميت دارد. عناوين تکراري که در همان وب سايت يا در وب سايت هاي ديگر کپي شده اند ، يکي از دلايلي است که باعث مي شود وب سايت فروشگاهي شما در جستجوي محصول عملکرد خوبي نداشته باشد.


 


ويژگي هاي يک عنوان خوب محصول چيست؟



  • کمتر از 70 کاراکتر

  • تکراري نباشد

  • اطلاعات کاملي در مورد محصول بدهد

  • براي کاربر اشنا باشد – عنوان کالا بايد شامل کلمات کليدي يا عباراتي که مردم براي جستجوي آن محصول خاص استفاده مي کنند باشد نه کلمات فني و تخصصي.


 


نکاتي در مورد نوشتن عناوين خوب محصول


من مي دانم که داشتن محصولات يکتا هنگامي که محصولات مشابه زيادي داريد ، دشوار است. هنگامي که شما عناوين دو محصول را مي نويسيد ، ايده هاي خود را تمام مي کنيد و به ناچار بقيه عناوين کپي مي شوند.


 


آنچه شما مي توانيد انجام دهيد اين است که ويژگي ها و ويژگي هاي محصول را در عنوان (رنگ ها ، اندازه ، مواد و غيره) و همچنين نام تجاري / مدل درجايي که در آن وجود دارد درج کنيد. براي مثال بياييد بگوييم که تبلت مي فروشيد ، در اينجا چند عنوان منحصر به فرد وجود دارد که مي توانيد براي محصولات مشابه استفاده کنيد.


“Samsung Android Tablet”


“16GB Samsung Android Tablet”


“16GB White Samsung Android Tablet”


“16GB/3G Samsung Tablet running Android”


 


2 توضيحات مربوط به محصول را کم يا کپي نکنيد


 


علاوه بر عنوان ، بخش مهم ديگر سئو سايت فروشگاهي، توضيحات محصول است. يک خطاي مهم سئو که اکثر وب سايتها انجام مي دهند اين است که يا توضيحات مربوط به محصول را ندارند و يا در صورت وجود ، همان محتوايي هستند که مي توانيد در صدها وب سايت ديگر در وب پيدا کنيد.


بگذاريد خيلي سريع توضيح دهم که چرا اين کارمناسب نيست. تصور کنيد که محصولي را مي فروشيد که در آمازون ، ebay و ديگر وب سايتهاي محبوب و مشهور نيز يافت مي شود. در توضيحات محصول شما محتواي دقيقي را در دست داريد که از قبل در آمازون است.


هنگامي که موتورهاي جستجو براي خزيدن وب سايت شما مي آيند ، آنها مي فهمند که محتواي شما در حال حاضر در فهرست آنها قرار دارد ، بنابراين آنها فقط محتواي شما را مي بينند اما ناديده گرفته مي شود. اگر دريابند که بسياري از صفحات شما از همين الگوي پيروي مي کنند ، به طور کلي وب سايت شما را ناديده مي گيرند.


از طرف ديگر ، اگر در حالي که وب سايت شما را مي خزند، محتواي اصلي درباره کالاهايي را که مي فروشيد پيدا کنند ، محتواي آنها را در فهرست آنها قرار مي دهند و اين اولين گام موفق در تلاش شما براي دستيابي به رتبه هاي بهتر براي فروشگاه الکترونيکي شما است.


درباره عدم محتوا به ياد داشته باشيد که ما هميشه مي گوييم که ما بايد هميشه محتوا را fetch کنيم و بعد از آن به موتور جستجو واگذار کنيم .دليل اصلي اين واگذاري اين است که در واقع محتوا باعث درک بهتر موتور جستجو از صفحه مي شود.اگر در صفحات محصول خود فقط تصاويري از محصول و عنواني داريد که به آنها اطلاعات کافي نمي دهد تا  آن را تجزيه کرده و تصميم گيري کند که اين صفحه چه رتبه اي داشته باشد.


چگونه توصيفات خوب براي  محصول را بنويسيم؟


 


مانند عناوين ، نوشتن توضيحاتي که براي هر محصول منحصر به فرد باشد  دشوار است و به همين دليل بايد فکر کنيد که در مورد چه موضوع منحصر به فردي بنويسيد. نکته مهم اين است که با برجسته کردن تفاوتهاي هر محصول با ساير محصولات مشابه ، محصول را با کلمات توصيف کنيد.


 


3 سرعت بارگذاري خيلي پايين است


 


علاوه بر URL ها ، عناوين و توضيحات محصول، يکي ديگر از عوامل مهم در فروشگاه هاي آنلاين، سرعت وب سايت است. بسياري از مطالعات وجود دارد که ارتباط مستقيمي با سرعت وب سايت و فروش محصول را نشان مي دهد. يعني وب سايت هاي سريعتر فروش بيشتري را به دنبال دارند.


 


 



 


اگر نرم افزاري که استفاده مي کنيد قديمي است و يا نمي توانيد کد مورد نظر خود را بهينه کنيد ، پس احتمالاً شما در همان گروه صدها فروشگاه آنلاين قرار خواهيد گرفت که مدت زمان بارگيري آن ها طولاني است و مشتريان بالقوه اي که مي توانيد داشته باشيد را از دست مي دهيد.


 


به عنوان يک صاحب وب سايت فروشگاهي  بايد اطمينان داشته باشيد که هرچه سايت شما در نسخه هاي دسک تاپ، تبلت و موبايل بارگيري شود (ترجيحا در کمتر از 4 ثانيه) ، براي رسيدن به اين هدف مي توانيد:


از يک VPS سريع براي هاست استفاده کنيد نه يک هاست اشتراکي ( share hosting )


عکس ها و ويديو هاي سايت را بهينه کنيد. در اين صورت سرعت بارگيري سايتتان بالا مي رود.


از يک برنامه نويس براي بهينه سازي کد نويسي سايت استفاده کنيد


محتواي صفحات خود را بهينه کنيد. در صفحات محصول مواردي را نگه داريد که مي تواند به شما در فروش کمک کند و نه مواردي که فکر مي کنيد مفيد باشد را نگه داريد


 


در اختيار داشتن يک سايت فروشگاهي آنلاين فکري است که براي بسياري از افراد ايده آل، جذاب و سود اور است اما وقتي صحبت از انجام اين کار مي شود ، براي ايجاد يک فروشگاهي که مردم به آن اعتماد کنند و از آن استفاده کنند ، نياز به فکر و کار زيادي است که نبايد ناديده گرفته شود.


سئو سايت فروشگاهي در دنياي پر رقابت امروز يک نياز اساسي براي موفقيت سايت هاي فروش آنلاين است.و 3 اشتباهي که در اين مقاله به آن پرداخته شد، اشتباهات رايجي است که بسياري از صاحبان اين سايت ها انجام مي دهند  و بر عملکرد کسب و کار آنلاين آنها تأثير منفي مي گذارد.


 


از اين رو انتخاب شرکت مناسبي که بتواند خدمات سئو سايت فروشگاهي را به درستي انجام دهد، يکي از اامات اين سايت ها مي باشد. به همين دليل لازم است سئو سايت را جدي گرفته و شرکت مناسبي را که بتواند خدمات مناسب بهينه سازي سايت را انجام دهد انتخاب کنيد.


شما مي توانيد با انتخاب يکي از شرکت هاي معتبر خدمات سئو که يکي از آن ها  وب وان webone.co است، سئو سايت فروشگاهي خود را ارتقا دهيد.


منبع : 3zar.ir


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سايت ,محصول ,کنيد ,فروشگاهي ,عناوين ,انجام ,سايت فروشگاهي ,بهينه سازي ,وجود دارد ,android tablet”16gb ,داشته باشيد ,samsung android tablet”16gb
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شعر اشک Ticks to make your IQ higher Barbara لیست من سریال_موویز نارنجک ویکی دین بدنسازیس مداد رنگی هارمونی باران