بازاريابي پيامکي توسط ارسال پيامک تبليغاتي انبوه فرصت بسيار ايده آلي را براي صاحبان کسب و کارها فراهم آورده است. همانطور که مي دانيد ارساي پيامک زمان چنداني از شما نمي گيرد. هزينه زيادي نداشته و به سرعت در اختيار مخاطبان شما قرار مي گيرد. از اين رو بسياري ا کسب و کار ها ا آن استفاده کرده و نتايج فوقالعاده اي در زمينه معرفي کسب و کار خود ، اطلاع رساني خدمات ، مشتري مداري و . را به وسيله آن انجام مي دهند. از اين رو لازم است با مهم ترين ابزار ارسال پيامک تبليغاتي يعني پنل اس ام اس و کاربرد ان اشنا شويد.


تعريف پنل اس ام اس


پنل اس ام اس يا سامانه پيامکي يک فضاي کاربري است. بايد ذکر کنيم که پنل اس ام اس شباهت زيادي به ايميل زدن دارد. به عنوان مثال، شما اگر قصد ارسال ايميل داريد، بايد براي خودتان يک ايميل، با ثبت نام در سايت، درست کنيد. از سامانه پيامکي در بازاريابي پيامکي استفاده مي شود. ابزار شما براي ارسال پيامک، پنل اس ام اس مي باشد. يک سامانه پيامکي بايد داراي منابع زيادي باشند. هر چه پنل اس ام اس شما منابع اطلاعاتي بيشتري داشته باشد، ليست مخاطبين شما بزرگ تر مي شود. بنابراين پنل اس ام اس، پنلي است که داراي امکانات و منابع اطلاعاتي است براي اين که شما به راحتي و به سرعت پيام هاي تبليغاتي خود را به هر جا يا هر کس که خواستيد، ارسال کنيد.


 





نحوه کار با پنل اس ام اس


پنل اس ام اس به شکلي طراحي شده است که هرکسي به راحتي با آن کار کند. اگر مي خواهيد تصويري ذهني از يک سامانه پيامکي داشته باشيد، بايد تأکيد کنم که پنل اس ام اس مشابه ايميل، دراپ باکس و . مي باشد. چرا که پنل اس ام اس در واقع يک نرم افزار است. فقط تفاوت آن با نرم افزارهاي ديگر اين است که، پنل اس ام اس تحت فضاي وب کار مي کند. شما به راحتي مي توانيد يک پنل اس ام اس تهيه کنيد. سپس همانند ايميل، با يک نام کاربري و يک پسورد وارد پنل شويد. وقتي محيط جالب پنل اس ام اس را ببينيد، متوجه خواهيد شد که چطوري با آن کار کنيد. مي توانيد کارهاي مختلفي انجام دهيد.




 


پنل اس ام اس به شما اين امکان را که با روش هاي مختلف، متن هاي مختلف به افراد مخلتف را ارسال کنيد. پس از ارسال، کاربر شما بلافاصله پيام شما را دريافت مي کند. واقعاً چه روش بازاريابي را مي شناسيد که به اين راحتي و با اين سرعت، پيام هاي تبليغاتي خودشان را بتوانند ارسال کنند. ارسال پيامک در سامانه پيامکي به روش هاي مختلفي صورت مي گيرد. مهم ترين روش هاي ارسال را به شما معرفي مي کنيم، تا بيشتر با روش بازاريابي پيامکي آشنا شويد.


1.      ارسال اس ام اس از طريق دفترچه تلفن، بر اساس يک فايل اکسل و از طريق bts و .


2.      ارسال اس ام اس بر اساس نقشه گوگل: سامانه پيامکي مي تواند از نقشه گوگل نيز استفاده کند.


3.      ارسال اس ام اس بر اساس کد پستي: شما در هر نقطه اي که زندگي مي کنيد، يک کد پستي را حتماً داريد. پنل اس ام اس به شما اين امکان را مي دهد، تا به هر تعدادي خواستيد کد پستي انتخاب کنيد و بر اساس آن، پيام خود را ارسال کنيد.


وب وان اس ام اس(webone-sms) و شرکت هاي بيشمار ديگري ارائه دهنده پنل ا ام اس يا سامانه پيامکي هستند. با کمي تحقيق در مورد آن ها مي توانيد از کيفيت خدمات ان ها در زمينه ارسال پيامک هاي تبليغاتي توسط سامانه پيامکي، تعرفه خدماتي که ارائه مي دهد و . مي توانيد بهترين پنل اس ام اس را از يک شرکت معتبر خريداري کنيد.


منبع : https://asreertebat.com/


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : پيامکي ,سامانه ,کنيد ,پيامک ,تبليغاتي ,راحتي ,سامانه پيامکي ,ارسال پيامک ,ارسال کنيد ,بازاريابي پيامکي ,      ارسال ,ارسال پيامک تبليغاتي
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه Dustin دوستت دارم به وسعت چشمان زیبایت این اقلیت یک نفره پازل رنگی company noxa درمان بیماری ها مبلمان اداری تیداپارس تولیدکننده ماشین های گلخانه، کشاورزی و صنعتی Stephanie